Menu
Winkelwagen

Terugzenden uit België

Je mag een artikel terug zenden als:

  • Het artikel vrij is van losse haartjes en/of huidschilfertjes door het passen. (LET OP: Indien wel onder de haren en/of huidschilfertjes wordt het artikel niet terugbetaald.)
  • Alle labels er nog aan zitten
  • Het artikel niet in waarde is verminderd door make-up vlekken, sterke geurtjes als bijvoorbeeld parfum, sigarettenrook, transpiratie of schade
  • Je de retourbon, pakbon of factuurkopie bij de retourzending meestuurt, waarop de retour items zijn aangekruist. Anders kunnen we de retour niet verwerken.

Let op: verzorgingsproducten kunnen niet worden geretourneerd.

Lees hier alle voorwaarden m.b.t een terugzending.

  • Je mag artikelen binnen een zichttermijn van 30 dagen retourneren.
  • Wij bieden je één keer een gratis brievenbusretour* aan per bestelling. (of in het geval van een doosje of brievenbusretour* met tracking barcode / verzendbewijs met een bijdrage in de extra retour verzendkosten).
  • Wanneer je daarna nog een keer iets uit die bestelling wilt retourneren, of in meerdere enveloppen, binnen de zichttermijn dan zijn de kosten voor het terugsturen voor jou.

Als je dat dan toch via het antwoordnummer retour hebt gestuurd berekenen wij de kosten daarvoor aan je door via de terugbetaling.

*Een brievenbusretour is een envelop of brievenbuspakket dat je via een brievenbus aan ons retour stuurt. Dus zonder barcode of ontvangstbewijs. Dit geldt ook als je van dezelfde bestelling meerdere mutsjes elk in een eigen envelop of brievenbus doosje terugstuurt, er is er maar één gratis, voor de andere berekenen we de kosten door.


Liever ruilen? Lees dan hier verder.

Aanmelden

Meld je terugzending aan via het retourformulier. Dan ontvang je direct het retouradres en de verzendinstructies. Let op om gratis uit België of andere landen dan Nederland te kunnen terugzenden heb je het etiket (PDF) nodig dat bij de aanmelding verstrekt wordt,
Verstuur het artikel pas nadat je die informatie hebt gelezen, dan bespaar je verzendkosten!

Verpakken en verzenden

Stuur altijd de retourbon, pakbon of factuur kopie met je zending mee en kruis daarop het artikel aan dat je terug stuurt. 

Bekijk of uw retour gratis is of dat u een bijdrage in de terugzendkosten berekend krijgtEnvelop / Verzendzak / Brievenbusdoosje

  • Verpak je zending plat en klein (in onze envelop of plat brievenbusdoosje) en verstuur ze gratis via de dichtsbijzijnde brievenbus van BPost of BPost punt.
  • Je hoeft niet te betalen als je het daar afgeeft omdat je naar een gratis antwoordnummer retourneert. Let er op dat als je een verzendbewijsje vraagt je een barcode die als track&trace dient krijgt. Daar worden dan wel kosten voor doorbelast.

Let op: Alleen voor retouren die je met track & trace / verzendbewijs = barcode terug stuurt (ongeacht of het een envelop of pakketje is), wordt achteraf € 4,50 in rekening gebracht.

Pakketdoosje / Doos

  • Gebruik alleen een pakketdoos als je zending te groot is voor de brievenbus. Een pakketdoos kan niet gratis retour, wij berekenen hiervoor € 4,50 aan je door wat we verrekenen met de terugbetaling. Je hoeft dus voorafgaand aan je terugzending geen verzendkosten te betalen aan BPost want het pakket wordt terug gestuurd naar ons antwoordnummer. Hierdoor betalen wij die verzendkosten waarvan wij € 4,50 aan je doorberekenen (dit is de helft van de kosten die wij moeten betalen voor de retourzending). 

Let op: Alleen voor terugzendingen die je met track & trace / verzendbewijs = barcode terug stuurt (ongeacht of het een envelop of pakketje is), wordt achteraf € 4,50 in rekening gebracht.


Kosten terugzending

Je ontvangt per mail ons antwoordnummer nadat je het retour hebt aangemeld. Postzegels zijn dus niet nodig. Als je wel betaal bij het terug sturen naar ons antwoordnummer worden de door jou betaalde kosten niet vergoed.

  1. Brievenbuszendingen zijn gratis (LET OP: dat is dus zonder verzendbewijs = barcode, via dichtstbijzijnde brievenbus).
  2. Voor terugzendpost mét verzendbewijs = barcode (ongeacht of het een doos is of via de brievenbus kan) brengen we slechts € 4,50 in rekening. Dit wordt achteraf in mindering gebracht op de terugbetaling van je retour.
  3. LET OP: Terugzending vanuit een ander land dan Nederland of België kan helaas niet gratis. Je dient dus zelf de verzendkosten te betalen. Vraag ons om het juiste adres om naar toe te verzenden.

Ontvangen terugzending & terugbetaling

Je krijgt binnen 14 dagen bericht over de verwerking van de terugbetaling. In de vakantieperiodes kan het soms wat langer duren dan die 14 dagen.
Let op: wanneer je met Paypal hebt betaald, dan kunnen de eventuele betaalkosten helaas niet worden terug betaald, ook niet wanneer de gehele bestelling wordt terug gestuurd.

Het spreekt voor zich dat alleen schone, ongebruikte artikelen geretourneerd mogen worden en helaas kunnen niet alle type producten terug gestuurd worden (zoals verzorgingsproducten).

Let op: bij een volledige retour betalen wij de prijs van de voordeligste verzendmethode aan je terug. Dus als je bij het plaatsen van je bestelling hebt gekozen voor een duurdere methode dan de voordeligste (in NL bijv. DHL) ontvang je bij een complete retourzending de verzendkosten van die voordeligste methode vergoed.


Lees hier alle voorwaarden.

Herroepingsrecht volgens onze algemene voorwaarden

Artikel 6 – Herroepingsrecht
Bij producten:
1. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van maximaal 30 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
2. De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
a. als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren.
b. als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen;
c. bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.

Helaas is dit product nu niet op voorraad

Vul hieronder je e-mail adres in en je ontvangt een e-mail zodra het product weer op voorraad is:

Naam
E-mail